• Reklama
MEGA KONKURS


ROZDAJEMY 55 HITÓW na PC




Jaki tel. Do 300 zl?

Dyskusje na temat różnic pomiędzy telefonami

Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez Ketoren93 » 18 Wrz 2011, 08:24

Witam moj brat chce sobie kupic telefon do 300zl(uzywany) wymagania to:
-android
-dobry szybki internet z wifi
-plynnie dzialajace gry
-ekran oporowy lub pojemnosciowy
i ze by byl dobry(czytelny,dobry dotuk itp) prosze o prpozycje
Image
Ketoren93
 
Posty: 32
Rejestracja: 14 Sie 2011, 08:12

Reklama

Re: Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez HAQER » 18 Wrz 2011, 08:53

Lg GT540?
P500?
Image
Image
Jestem tu po to by pomagać ;)

Image
ImageImageImage
Awatar użytkownika
HAQER
 
Posty: 1057
Rejestracja: 31 Sty 2011, 20:06
Pochwały: 282

Re: Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez Ketoren93 » 18 Wrz 2011, 08:56

Kupi p500 do 300zl?
Image
Ketoren93
 
Posty: 32
Rejestracja: 14 Sie 2011, 08:12

Re: Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez xzxzxy » 18 Wrz 2011, 10:45

Wątpię... Ale zawsze można dozbierać te 100 złotych ;)
Kolega HAQER wypisał Ci najlepsze możliwości w tej cenie (GT540 nawet za 250 zł, P500 ok. 380 zł)
Nokia Lumia 800 | Windows Phone 7.8 | Sound Magic E10
Image > Wgrywanie CyanogenMod'ów i innych MOD'ów < > ROM'y <
Awatar użytkownika
xzxzxy
 
Posty: 1104
Rejestracja: 01 Cze 2011, 18:55
Pochwały: 124

Re: Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez Ketoren93 » 18 Wrz 2011, 11:45

Oplaca sie doplacic 100 zl i kupic p500?z tego co czytalem to on jest prawie jak gt 540
Image
Ketoren93
 
Posty: 32
Rejestracja: 14 Sie 2011, 08:12

Re: Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez xzxzxy » 18 Wrz 2011, 11:54

Prawie ;) P500 ma 512 MB RAM'u i ekran pojemnościowy (czyli różni je tylko ekran i ilość RAM'u)

Mi osobiście odpowiada GT540, a po wgraniu modowanego ROM'u telefon-rakieta :D
Nokia Lumia 800 | Windows Phone 7.8 | Sound Magic E10
Image > Wgrywanie CyanogenMod'ów i innych MOD'ów < > ROM'y <
Awatar użytkownika
xzxzxy
 
Posty: 1104
Rejestracja: 01 Cze 2011, 18:55
Pochwały: 124

Re: Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez Ketoren93 » 18 Wrz 2011, 13:22

Znalazlem se xperia x8za 230zl i mam pytanie,czy jest lepsza od swifta?jak chodza na nim gry i internet?i ogolnie jak sie sprawuje
Image
Ketoren93
 
Posty: 32
Rejestracja: 14 Sie 2011, 08:12

Re: Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez Logitech » 18 Wrz 2011, 13:43

Kumpel ma i jest super. Tylko nie aktualizowal go do 2.1.

Sent from my GT540 using Tapatalk
Image
Sony Ericsson T68i --> Nokia 6230 --> Sony Ericsson K700i --> SE K770i --> Samsung U700 --> Nokia E51 --> LG Swift GT540, Nokia E52 --> SE Xperia LT18i Arc S --> LG Nexus 4 ; Samsung Galaxy Note 10.1
Awatar użytkownika
Logitech
 
Posty: 1555
Rejestracja: 05 Paź 2010, 20:07
Miejscowość: Szczecin
Pochwały: 74

Re: Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez Ketoren93 » 18 Wrz 2011, 14:06

Dzieki,ale poczekam jeszcze na inne opinie.Dzieki,ale poczekam jeszcze na inne opinie.
Image
Ketoren93
 
Posty: 32
Rejestracja: 14 Sie 2011, 08:12

Re: Jaki tel. Do 300 zl?

Postprzez Logitech » 18 Wrz 2011, 14:10

No ok, dopowiem tylko. Ma dosyc duzo pamieci wew., internet jak w swifcie.

Sent from my GT540 using Tapatalk
Image
Sony Ericsson T68i --> Nokia 6230 --> Sony Ericsson K700i --> SE K770i --> Samsung U700 --> Nokia E51 --> LG Swift GT540, Nokia E52 --> SE Xperia LT18i Arc S --> LG Nexus 4 ; Samsung Galaxy Note 10.1
Awatar użytkownika
Logitech
 
Posty: 1555
Rejestracja: 05 Paź 2010, 20:07
Miejscowość: Szczecin
Pochwały: 74

Następna

Wróć do Porównania telefonów

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość